pondělí 31. prosince 2012

Jsem copatá..... a natřikrát !

Proto abyste změnily svůj look není hned potřeba barvy na vlasy nebo nového střihu, stačí změnit účes....
Proto mám pro vás dnes tipy na 3 rycholúčesy z copánku, které se dají využít jak pro dlouhé vlasy , střednědlouhé a ty top pletařky třeba nezastaví ani mikádo ;).
Vím že copy nejsou uplně in, ale mě se líbí, a vám třeba začnou taky !





Účesy jsou seřazeny dle náročnosti, a základem každého z nich je zapletený cop.




První účes spočívá v natupírování horního pramene na temeni hlavy, sepnutí natupírovaného pramene nad začátkem copu pinetkami (já jen sepínala nápadnými sponkami, aby byly v mých vlasech dobře vidět ;)), kdo má hodně vlasů, jako já, může si sepnout pinetkami i dva prameny na bocích tak jak je to na obr. č. 5.
Nu a pak už jen stačí zaplést cop, přelakovat a je cca za 8 minut hotovo ;).






Druhý typ je zejména pro ty, co mají raději konzervativnjěší styl účesů (neboli bobkovitý ;)).
Opět zapelete cop, rozdělíte si jej na 3 části, část u temene a uprostřed přehneme a sepneme gumičkou tak, aby 3. část zůstala viset tak jako na obr.č. 2. (gumičku pochopitelně z konce copu sundáme ;)).
Poslední volnou část si rozdělíme na 2 díly a omotáme jej okolo gumičky na střídavo tak jak je to na obr. č. 3 a nakonec díly naspodu sepneme pinetkou a je hotovo za cca 10 minut. 























Nu a poslední 3. účes je můj nejoblíbenější, zvláště když se mi ne uplně podle představ povedou vlny kulmou nebo želhičkou ;).

Spočívá v tom že si vlasy navlníte, nejlépe tak, aby vlny směřovaly dozadu (od obličeje) ne k obličeji. Pak všechny vlasy pořádně zalakujete, vlny pročešete prsty a opět zapletete do copu, pak už stačí jen přeláknout a jít udělat do společnosti velkou parádu ;).

PS.: upozorňuji že vlněním se vlasy hodně vysušují a ničí, nicméně o péči na vysušené vlasy,  zase příště ;).


Tak co, nezměnily jste na ty copy názor?



15 komentářů:

  1. ten posledni uces je fakt nejhezci!!jsi sikovna:)

    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se líbí všechny, ale poslední nejvíc, to jo! :)

      Vymazat
  2. krása, hlavně ten třetí účes, jen se svými vlasy bych neměla šanci:/

    OdpovědětVymazat
  3. super účesy :) ale tretí je môj top

    www.blognats.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné:) jak už bylo řečeno, tak ten 3. je nejhezčí!..chci tvé dlouhé vlasy:(

    OdpovědětVymazat
  5. ten poslední je krásnej, ale všecky jsou pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekné na´vody najmä tretí! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ten druhý je nádherný (já bych asi více ocenila videa, protože takhle z fotek to moc nechápu). Jsi šikovná a všechno je moc pěkné!

    jakou používáš tvářenku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Videa snad budou brzy také :), já jsem si oblíbila Estée Lauder a odstíny 13 rosewood, 11 nude rose a 01 bronze goddess :)

      Vymazat
  8. ten posledny učes je najkrajši :o) wow !! určite niečo skusim :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za super tipy ;)

    http://anesagill.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Máš moc krásné vlasy! Já si nedovedu pořádně zaplést ani ten cop, takže budu muset trénovat, nebo mám hold smolíka :))
    http://svet-podle-klary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nastrénuješ a bude ! ;)
      PS.: moc děkuji za kompliment ;)

      Vymazat
  11. Máš to hezky udělané. nesnáším, když blogerky přidají super návody na účes a ani si nedají práci ho vytvořit, jen ho někde stáhnou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dala jsme si záležet, tak jsem moc ráda že se líbí :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.
Hanlivé, sprosté a urážlivé komentáře budou bez pardónu smazány!